نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
18758
-
الف
+

« حامد کلاهداری» بازیگر سریال «پس از باران» بعد از 20 سال

عکسی جدید از «حامد کلاهداری» بازیگر نقش «مسعود» در سریال « پس از باران» مورد توجه مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «پس از باران» به کارگردانی «سعید سلطانی» از جمله آثار تلویزیونی محبوب و خاطره انگیزی است که از شبکه آی فیلم2 نیز نشر شده است.

کلاهداری

«پس از باران» داستان زندگی داکتر مهرپرور و همسرش است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند در یک حادثه ترافیکی کشته می‌شوند.به دنبال این حادثه ترافیکی اولادهایشان به نام «مرضیه» و «مسعود» به این حادثه مشکوک می شوند و تصمیم می گیرند برای بررسی بیش‌تر به شمال ایران سفر ‌کنند.

کلاهداری

در روایتی که از اتفاقات قدیم توسط مادرکلان «مرضیه» و «مسعود» بازگو می‌شود، به داستان زنی اشاره می‌شود که شوهرش ارباب است و به خاطر بچه‌دارنشدنش به همسرش اصرار می کند که همراه یک دختر رعیت به نام «شهربانو» ازدواج کند.

حامد کلاهداری

به تازگی عکسی از «حامد کلاهداری» بازیگر نقش «مسعود» در سریال «پس از باران» در فضای مجازی نشر شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

حامد کلاهداری بیشتر از بازیگری در زمینه کارگردانی فعالیت دارد، اولین بازی وی به عمر 13 سالگی بود که در فلم «شاخ گاو»  هرچند به صورت کوتاه ایفای نقش کرد ولی به خوبی توانست اعتماد کارگردان این فلم آقای «کیانوش عیار» را به دست آورد و خود را برای حضور, در کارهای دیگر سنمایی آ ماده نماید.

این بازیگر ایرانی همچنین در فلم های «تعطیلات تابستانی» 1374 ، «پشت دیوار شب » 1376، « افسانه پوپک طلائی» 1377و  «پرونده‌های مجهول» 1380 نقش آفرینی کرده است . 

او در سال1387 نخستین فلم خود «شکلات داغ »را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت از بازیگران اصلی این فلم «فریبرز عرب نیا»  و «نیکی کریمی»  بودند.و در سال1389 نیز فلم دیگری تحت عنوان پایان‌نامه را ساخت.

کلاهداری

در سال1390 کلاهداری اولین فلم طنز خود را با نام «فرار از کمپ» ساخت. وی همچنین فلم «شاباش» را در سال 1391 کارگردانی کرده است.

 

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال  «پس از باران »

خاطرات جالب «مهوش صبرکن» از نقش آفرینی در «پس از باران»

بازیگر سریال «پس از باران» بعد از 10سال به تلویزیون باز می گردد

چرا بازیگر سریال «پس از باران» را دیگر در تلویزیون نمی بینیم؟

نظر شما
ارسال نظر
مهشيد

خیلی خوبه